Nota de prensa20/10/2022

Caritas Bizkaia eta Fundación Arteche #EnergiakBatuz, 15 familiari urteko kontsumo elektrikoa ordaintzen laguntzeko

Bilbo, 2022ko urriak 19

Pobreziaren aurkako Nazioarteko Egunaren ospakizunaren esparruan, Caritas Bizkaiak eta Arteche Fundazioak hitzarmen bat sinatu dute, Bizkaian egoera ahulenean dauden familiei elektrizitate-hornidura urtebetean emateko, urteko lehen erdian egin zen #SumandoEnergías lasterketa solidarioaren helburu nagusia betetzeko. Sinadura-ekitaldian izan dira Carlos Bargos, Caritas Bizkaiaren izenean eta Maite Del Castillo eta Alex Artetxe, Arteche Fundazioaren izenean.

“Sumando Energías” proiektuak Bizkaiko 15 familiari lagunduko die urtebetez elektrizitate-kontsumoaren estalduran. Parte hartu duten familiak aldez aurretik hautatu ditu Caritas Bizkaiak, egoera ahulean dauden familiei laguntzeko eta bide-laguntza emateko. Horri esker, zenbait etxetan zailtasun handiak antzematen dituzte energiaren oinarrizko beharrak asetzeko. Horrek pertsonen ongizatean eta bizi kalitatean, etxebizitzan oinarrizko zerbitzurik ez izatean, zorren arrisku handian eta horniduren deskonexioan du eragina.

Arteche Fundazioak 738 pertsona mobilizatzea lortu zuen Sumando Energías Lasterketa Solidarioan; joan den apirilean amaitu zen, eta 78.802 kilometro egin zituen guztira (munduari ia bi buelta). Elkartasun-ekimenaren diru-bilketari esker, egoera ahulean dauden familien aldeko proiektua bultzatu ahal izan zen; izan ere, familia horiei gehiago eragiten die elektrizitate-horniduraren egungo prezioen igoerak.

Arteche Taldearen 75. urteurrenarekin bat eginez, bete egin da 75 familiari laguntza emateko hasierako helburua (horietatik 15 Bizkaikoak dira eta beste 60 familiak Arteche Taldea mundu osoan dagoen eskualdeetakoak dira).

Parte hartzen duten pertsona eta entitate guztien ahaleginari eta konpromisoari esker, aurten familia gehiago gizarteratzeko aurrerapausoak emango dira. Elkarlaneko ekintza adierazgarria, #InorEzUtziAtzean #Energiak batzen dituen taldearen garrantzia islatzen duena.