Otras acciones

Cáritas Arraizpe PBan

Joan den urriaren 7an, egun eder batean, Arraizpe U.P.ko Caritasek Errekalden urtero egiten den Elkarteen Azokan parte hartu zuen.

Bertan, kalera atera ginen eta proiektu bakoitzean egiten ditugun jardueren lagin batzuk erakusteko aukera izan genuen: Harrera, Adinekoak, Elurra Zentroa eta Kidenda.

Boluntarioek modu aktiboan parte hartu zuten mahaien prestaketan, jardueren erakustaldian (Angelita eta Nieves, bolillozko farpailarekin) eta hurbiltzen ari ziren pertsonei informazioa ematen.

Elkarte bakoitzeko ordezkariei elkarrizketak egin zizkieke, haurrentzako tailerrak izan ziren, musika, zozketak eta kalejirak izan ziren. Paella herrikoi batekin bukatu genuen.

Jardunaldiaren balorazioa guztiz positiboa da. Alde batetik, jai-topaketa izan da, auzoko beste talde batzuk eta beste esparru batzuetatik bizilagunen bizitza hobetzeko parte hartzen duten pertsonak ezagutzeko.  Aldi berean, Caritas eta Pastoral Unitatean egiten duen lana ezagutzera emateko aukera izan da.

Sonia Vivanco eta Ana María Galé

Arraizpe PBko arduradunak